Pytanie:
Polecam ćwiczenia zastępujące pływanie
going
2011-04-18 04:17:24 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Gdy zbliża się zima, a na basenie robi się nieznośnie zimno, jakie dobre codzienne ćwiczenia mogę zrobić, aby zastąpić codzienne pływanie?

Celem jest coś o niewielkim wpływie, które sprawdza się w większości ciała i można to robić prawie codziennie bez zbytniego wysiłku.

Dwa odpowiedzi:
#1
+5
JoJo
2011-04-18 04:37:22 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Maszyna eliptyczna prawie nie wywiera żadnego wpływu w porównaniu z bieżnią. Oczywiście działa na nogi. Ale jeśli trzymasz się uchwytów, możesz jednocześnie pompować ramiona.

enter image description here

Wiosłowanie również ma niewielki wpływ. Działa na całe plecy i bicepsy. Prawdziwe wioślarstwo po rzece jest takie samo, jeśli to dla ciebie opcja.

enter image description here

Spróbuj Hot Yoga. Pomieszczenie jest ogrzewane, aby rozgrzać mięśnie i pobudzić pot. Kiedy mięśnie są rozgrzane, ciało może zanurzyć się głębiej w rozciąganie, zmniejszając ryzyko kontuzji. ​​

enter image description here

Tai Chi, w przeciwieństwie do Kung-Fu, skupia się na powolnym i kontrolowanym ruchy. Rzadko zdarzają się sparingi na zajęciach Tai Chi, więc będziesz bezpieczny.

enter image description here

* „Rzadko zdarzają się sparingi na zajęciach Tai Chi” * Rzeczywiście, generalnie musisz polować na nauczyciela, który nadal uprawia formę walki. Nawet wtedy „konkurencyjne” ćwiczenia zaczynają się powoli i mają bardzo niewielki wpływ.
Chociaż uważam, że zdjęcia są świetne, powinieneś spróbować bardziej szczegółowo wyjaśnić, jak i dlaczego są dobrym zamiennikiem
#2
+1
silasdavis
2011-04-20 17:53:37 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Miałem przyjemność korzystać z jednego z najdłuższych odkrytych basenów w Europie Jesus Green. Pod koniec sezonu nie było niczym niezwykłym, że pływacy w kombinezonach pływali wygodnie przez długi czas. Być może rozważyłbyś to.

Jednak aby odpowiedzieć na swoje pytanie, rozważ trening interwałowy o wysokiej intensywności (http://en.wikipedia.org/wiki/High-intensity_interval_training). Ma to podobne cechy do pływania, gdy jest trenowane w interwałach z okresami odpoczynku. Trening składa się z okresów relatywnie dużej intensywności, po których następuje krótki odpoczynek, który nie pozwala na pełną regenerację beztlenową (patrz http://www.google.co.uk/search?q=tabata). Może być używany z dobrym efektem przy różnych ćwiczeniach o niewielkim wpływie, szczególnie podczas ćwiczeń gimnastycznych, takich jak:

  • Pompki
  • Podciągnięcia
  • Siad -ups
  • Dipy
  • Podnoszenie nóg
  • Obiady
  • Przysiady

Wszystkie być wykonywane w kontrolowany sposób, przy minimalnym wpływie. Wydaje się, że istnieją dobre dowody na to, że ten rodzaj treningu zapewnia dobre ćwiczenia aerobowe z dodatkowymi korzyściami dla siły.



To pytanie i odpowiedź zostało automatycznie przetłumaczone z języka angielskiego.Oryginalna treść jest dostępna na stackexchange, za co dziękujemy za licencję cc by-sa 3.0, w ramach której jest rozpowszechniana.
Loading...