Pytanie:
Utrata wagi i kondycja - dokąd się udać?
littlecharva
2011-04-11 22:18:58 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Przez większość mojego dorosłego życia utrzymywałem dość złą dietę, a jako programista spędzałem większość czasu za biurkiem, niewiele ćwiczeń.

Od Nowego Roku W 2011 straciłem prawie 2 miejsce (12-12 do 11s1) jedząc rozsądnie i biegając 3 razy w tygodniu. Zacząłem postępować zgodnie z planem Couch25K i teraz pracuję nad biegiem na 10 km.

Zaskoczyłem się do diabła tym, co osiągnąłem i chcę kontynuować bieg fitness, ale nie Naprawdę nie wiem, dokąd dalej się udać.

Chciałbym stracić pozostały tłuszcz, który mam wokół brzucha, chociaż muszę też realistycznie podejść do tego, co mogę osiągnąć. Moja dieta nigdy nie będzie idealna, nie jem dużo owoców ani warzyw, a teraz, gdy osiągnąłem docelową wagę, lubię w weekend zafundować sobie dziwne śmieciowe jedzenie i piwo - czy można stracić ostatni kawałek tłuszczu bez doskonałej diety? Czytałem też, że utrata tego ostatniego kawałka wagi zajmuje dużo czasu, ale nie mam pojęcia, czy to oznacza miesiące czy lata.

Chciałbym też zacząć nabierać mięśni. Nie jestem przeciwny pomysłowi dołączenia do siłowni, ale czuję, że będę po prostu korzystał z wielu przypadkowych maszyn, nie wiedząc, co robię, ani czy robię to, co właściwe. Jak najlepiej zacząć budować mięśnie?

Dzięki, Anthony

Trzy odpowiedzi:
#1
+7
Sparafusile
2011-04-11 22:46:26 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Najpierw porada. Utrata wagi nie jest czymś, co robisz przez chwilę, a potem przestajesz, nie wracając do swojego niegdyś pulchnego siebie. Nienawidzę, kiedy ludzie mówią, że „przechodzą na dietę”, ponieważ oznacza to, że w końcu „odejdą” od diety. Utrata wagi, pozostanie w formie i utrzymanie zdrowia nie jest rzeczą tymczasową, którą możesz zrobić i utrzymać, to ciągłe zaangażowanie w ten styl życia.

Z opisu wynika, że ​​masz tylko podstawowe pojęcie co robisz dobrze, aby schudnąć. Moja pierwsza sugestia to zacznij czytać wszystko, co możesz dostać w swoje ręce, dotyczące zdrowego stylu życia. Istnieją tysiące stron internetowych poświęconych dbaniu o kondycję i pozostaniu tam. Wiele z nich jest fałszywych lub próbuje ci coś sprzedać, ale szybko je rozpoznasz i zignorujesz.

Nie daj się zastraszyć siłowni. Jest wiele maszyn, z których możesz korzystać, a dla pierwszego timera może to być przytłaczające. Idź w wolnym czasie i zapytaj trenera, który obecnie nie jest z klientem ani nikim innym z personelu, jak używać sprzętu. Są po to, abyś był szczęśliwym i płacącym klientem. Mogą dać ci trudną sprzedaż, aby podpisać umowę z trenerem osobistym, ale nie czuj się pod presją. Z drugiej strony trener może być właśnie tym, czego potrzebujesz.

Jest to zdecydowanie coś, czego chcę się trzymać, stąd powód tego wpisu. Wspomniałeś o czytaniu stron internetowych, czy możesz wskazać mi właściwy kierunek z kilku?
Ten, którego używam cały czas, to http://bodybuilding.com/. Jeśli możesz zignorować trudną sprzedaż suplementów, mają one doskonałe artykuły na temat odżywiania i ćwiczeń.
#2
+6
Meade Rubenstein
2011-04-11 22:53:17 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Pierwszą rzeczą do zrozumienia jest to, że istnieje wiele sposobów na utratę wagi i wiele osób tutaj (lub gdziekolwiek) przedstawi wiele różnych zaleceń, więc oto moje:

  • Znajdź coś, co utrzyma motywację na DŁUGI CZAS - bez tego najprawdopodobniej się cofniesz. Motywacja może pochodzić z celu fitness, takiego jak ten, który wyznaczyłeś, sportu, w którym chcesz / chcesz uczestniczyć, po prostu czujesz się dobrze i przyswajasz to uczucie
  • uzyskaj dobre rady na temat programu, który pozwoli Ci osiągnąć swoje cele (coś, co będzie Cię motywować). Porady mogą pochodzić od osobistego trenera lub dobrych książek (oto jedna, która okazała się bardzo pomocna w zakresie dobrego, prostego i skutecznego treningu siłowego: http://www.amazon.com/New-Rules-Lifting -Maximum-ebook / dp / B004IE9RBW / ref = sr_1_5? Ie = UTF8&qid = 1302544083&sr = 8-5)
  • Prowadź dziennik swoich celów, co osiągnąłeś , co robiłeś podczas swojego programu ćwiczeń i co jesz - spisywanie rzeczy pomoc
  • nie zniechęcaj się - szukaj podobnie myślących ludzi lokalnie LUB wirtualnie (jak tutaj)
(również - używaj wolnych ciężarów zamiast maszyn ........ znacznie skuteczniej)
+1 za znalezienie czegoś, co będzie Cię motywować na długi czas. Wiedziałem, że cardio, podnoszenie ciężarów i tym podobne to coś, co nigdy nie sprawiało mi przyjemności na dłuższą metę, więc zdecydowałem się na rozpoczęcie zajęć sztuk walki, które bardzo mnie pracowały. Uwielbiam to i prawie w połowie drogi do mojej wagi docelowej.
@morganpdx - świetnie! W karate jestem od ponad 25 lat - cardio / ciężary pomagają w kondycjonowaniu ... powodzenia
Próbuję osiągnąć długoterminowy cel, ale ponieważ nigdy w życiu nie interesowałem się sportem ani fitnessem, boję się, że prawdopodobnie wrócę do swojego starego życia. Obecnie skupiam się na bieganiu na dystansie 10 km w 8 tygodni, a poza tym myślę o nauce prawidłowego pływania, a następnie o treningu do triathalonu - mam nadzieję, że to wystarczy na krótką metę. właśnie zamówiłeś polecaną przez Ciebie książkę. Czy możesz polecić jakieś dobre strony internetowe?
@littlecharva Polecam Ross Training - http://rosstraining.com/blog/ i BodyBuilding.com .... dla ogólnej motywacji. Znajdź sport i wyszukaj w Internecie to, co Cię interesuje.
#3
+4
Natalie Barnett
2011-04-12 06:26:22 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Po pierwsze, w swoim pytaniu udzielasz mieszanych wiadomości: chcesz stracić pozostały tłuszcz wokół brzucha i rozumiesz, że utrata ostatniego kawałka zajmuje dużo czasu, ale powiedziałeś też, że już osiągnąłeś swój cel i chcesz móc nagrodzić się fast foodami i piwem. Ponadto już wystawiłeś się na porażkę, stwierdzając, że Twoja dieta nigdy nie będzie idealna.

Oto jedna rzecz ... Ten ostatni kawałek jest absolutnie najtrudniejszy do stracenia. Musisz naprawdę zobowiązać się do zdjęcia lub nie zgubić się. Udawanie, że może po prostu zniknie, jeśli nadal będziesz jadł w porządku, jest całkowicie nierealne.

Wiele osób dzieje się z tym, że osiągają pośredni cel, nagradzają się i zaczynają się ślizgać do tyłu. Schudnięcie wymaga znacznie więcej pracy niż utrzymanie wagi. Jeśli możesz zwiększyć intensywność rozciągania w domu, możesz zrzucić resztę ciężaru ... jeśli to jest to, co chcesz zrobić.

Najlepszą formą treningu siłowego dla początkujących jest obwód złożony 3 ruchów wykonanych kolejno ... pchnięcie, pociągnięcie i przysiad. Każde ćwiczenie wykonujesz jedno po drugim, odpoczywając minimalnie między seriami po 20 i powtarzając dla 2-5 obwodów.Ruch pchający może być wyciskaniem na ławce, dowolnym ćwiczeniem z liną symulującym ten sam ruch nacisku, a nawet ruchem nacisku znad głowy. ruch ciągnięcia to niski rząd, zgięty rząd, jedno ramię lub zastąpienie wyciągania na grzbiecie, ruch przysiadu może być przysiadem ze sztangą, przysiadem z hantlami, wyciskaniem nóg lub wykrokami.

Dobrze szczęścia.

Anthony,

Nie chciałem być dla ciebie taki surowy, po prostu starałem się, abyś był oparty na rzeczywistości.
Biorąc pod uwagę, że do tej pory nie włączyłeś treningu siłowego do swojej rutyny, wyobrażam sobie, że kiedy to zrobisz, przekroczysz swój obecny plateau. Nie potrafię powiedzieć, czy zrzucenie wagi zajęłoby kilka miesięcy czy rok, ponieważ każdy jest inny. Poza tym nie jestem pewien, jaka była / jest Twoja waga, ponieważ nie jest to wyraźnie widoczne w oryginalnym poście. Te informacje mogą pomóc mi w uzyskaniu lepszego wglądu w tę dziedzinę.

Zasugeruję, abyś rozpoczął rutynę obwodu, który opisałem, a jeśli nie włączałeś już zdrowego posiłku do swojej diety, zacznij robi to również.

Zdradzony posiłek może stymulować metabolizm, podczas gdy ścisła dieta przez dłuższy czas może spowolnić metabolizm. Musisz uważać na cheat meal i upewnić się, że nie wymkniesz się spod kontroli i że nie stanie się to dniem oszustwa (mówiąc z doświadczenia). Ponadto, ponieważ stymuluje metabolizm, możesz poczuć się bardziej głodny, co może wymagać jeszcze większej determinacji w diecie.

Na razie nie uwzględniaj alkoholu.

Chciałbym usłyszeć, jak postępujesz po wprowadzeniu tych zmian.

Przepraszam, że nie wyraziłem się jasno - „osiągając swój cel”, miałem na myśli, że osiągnąłem swój pierwotny cel, podczas gdy wszystko, co planowałem zrobić, to schudnąć. Teraz, kiedy to zrobiłem, muszę wyznaczyć dalsze cele, ale zachowując 100% zasady zakazu fast foodów i piwa, których użyłem do osiągnięcia mojego początkowego celu, prawdopodobnie uznam, że długoterminowe nie są zrównoważone. Myślę, że pozbawianie się takich rzeczy może spowodować, że całkowicie wypadnę z wozu, podczas gdy jakbym mógł zafundować sobie weekend, może to być coś, co mogę zmienić w styl życia.
Prawdopodobnie mogę to kontynuować jeszcze przez krótki czas, ale nie mam pojęcia, jak długo będzie trzeba, aby stracić resztę tłuszczu z brzucha. Więc myślę, że pytam: jeśli będę kontynuował moją ścisłą dietę i nadal będę ćwiczyć, ile czasu zajmie zmiana reszty? Jeśli będę musiał to robić przez rok, nie jestem pewien, czy mi się uda; kilka miesięcy prawdopodobnie dam radę Wiem, że prawdopodobnie spotykam się tutaj jako niezaangażowany mięczak, ale wiem, że nie będę w stanie utrzymać diety długoterminowej, która nie pozwala na odrobinę zabawa tu i tam.


To pytanie i odpowiedź zostało automatycznie przetłumaczone z języka angielskiego.Oryginalna treść jest dostępna na stackexchange, za co dziękujemy za licencję cc by-sa 3.0, w ramach której jest rozpowszechniana.
Loading...