Pytanie:
Jak mogę przybrać na wadze w ciągu jednego miesiąca?
user828
2011-04-19 14:02:26 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Chcę przytyć około 10 kg w ciągu miesiąca, czy to możliwe?

Jeśli tak, jaki byłby najzdrowszy sposób na zrobienie tego?

Mam 23 lata stary i waży 56 kg przy wzroście ~ 6 stóp.

[Przyrost wagi 4000] (http://en.wikipedia.org/wiki/Weight_Gain_4000)! "Podążaj za marzeniami. Możesz osiągnąć swoje cele; Jestem żywym dowodem ... Ciastko, BEEFCAKE!" - Eric Cartman (South Park sezon 1, odcinek 2)
Siedem odpowiedzi:
#1
+5
Natalie Barnett
2011-04-20 07:26:07 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Nie sugerowałbym przybrania takiej wagi w ciągu jednego miesiąca. Nie zbudujesz więcej niż 1 funt mięśni w ciągu jednego miesiąca, co oznacza, że ​​będziesz zyskiwać ponad 20 funtów w ciągu miesiąca.

To jest bardzo niezdrowe! Ten rodzaj przyrostu masy ciała negatywnie wpłynie na poziom hormonów ... zwiększając poziom estrogenu, obniżając poziom testosteronu i spowalniając tarczycę.

To naprawdę zły pomysł.

Bardzo dobrze może zyskać więcej niż 1 funt mięśni w ciągu miesiąca. Nie zyska 10 kg mięśni, ale więcej niż jeden funt. W ciągu ostatnich dwóch miesięcy zyskałem 15 funtów mięśni (tracąc funt tłuszczu). Podsumowując, jeśli jesteś początkującym trenerem siły, możesz zyskać ponad funt mięśni tygodniowo; ale niewiele więcej.
#2
+2
bitsoflogic
2011-04-19 22:45:47 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Chociaż nie jestem ekspertem w tej dziedzinie, przeczytałem kilka bardzo intrygujących artykułów na ten temat.

Na blogu Tima Ferrissa, post zatytułowany „ Od maniaka do dziwaka: jak zyskałem 34 funty mięśni w 4 tygodnie

Oto sześć podstawowych zasad, dzięki którym tak się stało:

  1. Postępuj zgodnie z ogólnymi zaleceniami Arthura Jonesa dotyczącymi jednego zestawu do awarii z mało znanego eksperymentu w Kolorado, ale z mniejszą częstotliwością (maksymalnie dwa razy w tygodniu) i co najmniej 3 minuty między ćwiczeniami.

  2. Każde powtórzenie wykonuj z rytmem 5/5 (5 sekund w górę, 5 sekund w dół), aby wyeliminować pęd i zapewnić stałe obciążenie.

  3. Skoncentruj się na nie więcej niż 4-7 ćwiczeniach wielostawowych (wyciskanie nóg, martwy ciąg w pułapce, nad głową wyciskanie, wyginanie Yatesa, wiosłowanie, zanurzanie, wyciskanie na skosie itp.) i ćwiczyć całe ciało podczas każdego treningu, aby wywołać maksymalną odpowiedź hormonalną (testosteron, hormon wzrostu + IGF-1).

  4. Jedz ogromne ilości białka (podobnie jak moja obecna dieta odchudzająca) z węglowodanami o niskim indeksie glikemicznym takie jak komosa ryżowa, ale zmniejsz kalorie o 50% jeden dzień w tygodniu, aby zapobiec zmniejszeniu przyswajania białka.

  5. Ćwicz rzadziej wraz ze wzrostem siły i rozmiaru, ponieważ zdolności regeneracyjne mogą zwiększyć o 20-30%, podczas gdy często można zwiększyć beztłuszczową tkankę mięśniową nawet o 100% przed osiągnięciem ustalonej wartości genetycznej.

  6. Rejestruj każdy trening szczegółowo, w tym datę , pora dnia, kolejność ćwiczeń, powtórzenia i waga. Pamiętaj, że to eksperyment i musisz kontrolować zmienne, aby dokładnie oceniać postępy i wprowadzać poprawki.

Jeśli czytasz link, czujesz _ kup moją książkę_ w każdym miejscu, nawet z adblockiem. Poniższe zdjęcia mogły być zrobione tego samego dnia (po goleniu i odrobinie balsamu), a na zdjęciach _później_ po prostu napina mięśnie.
@Levinaris -1, dlaczego jest to głosowanie. Krzyczy „SCAM”. W jednym miesiącu zyskałem 6 funtów mięśni i byłem bardzo podekscytowany !!
To powiedziawszy - to naprawdę przyzwoita rada, z wyjątkiem punktu # 2.
#3
+2
Hojdra
2011-04-20 22:47:18 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Istnieje kilka popularnych metod szybkiego przybierania na wadze. GOMAD (Gallon Of Milk A Day) to dość popularna metoda zalecana przez Marka Rippetoe w jego programie startowej siły. Dozen Eggs a Day (DEAD) to kolejna metoda, którą obecnie sam sobie używam. Jedną rzeczą, o której należy pamiętać w przypadku DEAD vs. GOMAD, jest to, że w / GOMAD będziesz otrzymywać o wiele więcej kalorii, co z pewnością pomoże w przybieraniu na wadze (chociaż będzie spora ilość przyrostu tłuszczu). Przyrosty masy zwykle skutkują przyrostem masy mięśniowej i tłuszczowej.

#4
+2
Alison S
2011-04-21 22:19:11 UTC
view on stackexchange narkive permalink

W przypadku wielu programów medycznych zwiększających wagę, jedzenie „podwójnej dawki” pomaga przytyć. Oznacza to po prostu jedzenie dwa razy tyle co normalnie podczas posiłku. Dwie kanapki na lunch itp. Inną metodą na przybieranie na wadze jest dodanie niektórych zamienników posiłków jako przekąsek lub drugiego obiadu / kolacji / posiłku. Ponieważ zamiennik posiłku zawiera wszystkie składniki posiłku, dodanie go do diety mówi organizmowi, że zjadłeś kolejny posiłek.

#5
+1
Owen
2011-04-19 15:49:41 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Musisz jeść 6 nieciężkich zbilansowanych posiłków dziennie w odstępie 3 godzin. To najzdrowszy sposób na przybieranie na wadze. Nie sądzę jednak, żebyś przytył 10 kg. Z własnego doświadczenia wynika, że ​​3 miesiące przytyłem do 18 funtów (około 8 kg).

Czy to 18 funtów mięśni? A jeśli tak, to cholernie dużo. Wcześniej miałem problemy z utratą wagi, teraz nie mogę tego uzyskać.
Dzięki za sugestie spróbuję :) i miejmy nadzieję, że oznaczę to jako odpowiedź za kilka miesięcy :)
tak! 18 funtów mięśni ... razem z treningiem THT ...: D Nie mogę uwierzyć, że też to zrobiłem ...; str
#6
+1
Berin Loritsch
2011-07-18 16:51:34 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Nie jestem pewien co do 10 kg w ciągu miesiąca, ale znam osobę, która dodała 11 kg w ciągu 8 tygodni. Była to dieta „galon mleka na dzień” (GOMAD), w ramach której oprócz normalnego pożywienia, masz 1 galon amerykański pełnego mleka dziennie. Oczywiście podziel go na posiłki. Oprócz mleka musisz zrobić trochę treningu siłowego, który spowoduje, że twoje ciało zużyje większość tego mleka na mięśnie.

Teraz Nick (facet, który przybrał 11 kg w 8 tygodni) poradził sobie z nietolerancja laktozy i myślę, że jego przegląd doświadczeń jest dość wyważonym poglądem.

Podsumowując: Twoje cele są bardzo ambitne. Chociaż zapewnia to, do czego można strzelać, być może będziesz musiał radzić sobie z wolniejszym tempem. Jeśli masz naturalnie wysoki metabolizm, będziesz musiał jeść tyle jedzenia, że ​​będziesz chory i zmęczony jedzeniem.

#7
  0
eevar
2011-04-19 20:56:33 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Rozważ tani suplement kreatyny (monohydrat), aby zwiększyć retencję wody. To powinno szybko przynieść Ci dodatkowe 1-3 kg.

Jeśli ćwiczysz, powinno to również trochę pomóc w zwiększeniu siły / wytrzymałości. I naprawdę chcesz spędzić trochę czasu na siłowni. Nawet jeśli głównie będziesz przytyć, trochę masy mięśniowej jest lepsza niż żadna.



To pytanie i odpowiedź zostało automatycznie przetłumaczone z języka angielskiego.Oryginalna treść jest dostępna na stackexchange, za co dziękujemy za licencję cc by-sa 3.0, w ramach której jest rozpowszechniana.
Loading...