Pytanie:
Przybieranie na wadze - węglowodany i białka?
Kevin
2011-04-04 23:37:12 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Chciałbym trochę przybrać na wadze przed latem. Jak bym to osiągnąć najskuteczniej?

Moja obecna dieta jest następująca:

7:00 rano

  • Jogurt i muesli
  • Banan
  • Koktajl proteinowy

10:00 AM

  • 3 kromki ciemnego chleba z:
    • Masłem orzechowym
    • Kurczak
    • Pieczeń wołowa

13:00

  • 3 - 4 kromki ciemnego chleba z:
    • Pieczeń wołowa
    • Kokos
    • Ser

16:00

  • 3 kromki ciemnego chleba z dodatkiem:
    • Masło orzechowe
    • Kurczak
    • Pieczeń wołowa

18:00

  • Kolacja

20:00

  • Shake proteinowy
  • Czasami banan

I ćwiczę we wtorek, środę i czwartek / piątek.

Sugestie?

Trzy odpowiedzi:
#1
+4
Sparafusile
2011-04-04 23:44:35 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Przybieranie na wadze jest tak łatwe, jak więcej jedzenia lub mniej ćwiczeń. Jedyne, co musisz zrobić, to podnieść spożycie kalorii ponad wydatki kaloryczne. Nie ma znaczenia, czy jesz więcej węglowodanów, białka czy tłuszczów. Biorąc to pod uwagę, tłuszcze mają najwyższą gęstość kaloryczną.

Najlepszym sposobem na utratę wagi jest po prostu spożywanie normalnej diety, ale mniej. Jeśli poważnie myślisz o przybieraniu na wadze, proponuję jeść to samo, co jesz, ale zwiększając ich ilość. Im więcej jesz, tym więcej zyskujesz.

Co jest najbardziej skuteczne, jeśli chcesz nabrać mięśni? Czy musisz jeść dużo, czy też chodzi o wystarczającą ilość białka, aby wyzdrowieć?
Podnieś ciężki i weź wiele. Tak, musisz jeść wystarczająco dużo, aby napędzać wzrost mięśni. Ludzie nie są zgodni co do tego, ile białka potrzebujesz.
Więc zamiast robić 10-12 powtórzeń, musiałbym również zmniejszyć liczbę powtórzeń do 6-8?
@Kevin - potrzebujesz dobrej książki o kulturystyce: http://fitness.stackexchange.com/q/865/35
@Sparafusile: Haha, dzięki za pomoc :). Doceniam to!
@Sparafusile - „Podnieś ciężki i weź wiele” - wiesz?
@Nick - Ta informacja kosztuje brah, ale dla ciebie tylko drzewo fiddy.
-1
Oczywiście spożywanie wszystkich kalorii z lodów i napojów gazowanych nie przyniesie Ci chudych przyrostów. A jeśli istnieje zły sposób, aby to zrobić, jest też właściwy sposób. Moja najlepsza rada to przyjrzeć się ludziom, którzy rzeczywiście doszli do tego, czym chcesz być i naśladować ich.
#2
+2
Nick
2011-04-05 04:36:08 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Patrząc na swoją dietę, prawdopodobnie nie spożywasz tylu kalorii. Większość tego, co jesz, jest dość chuda i nie wygląda na to, że jesz tyle. Jeśli chcesz przybrać na wadze, to proste - jedz więcej! Otóż ​​to! Oto spojrzenie na dietę, której przytyłem 25 funtów. za 3 miesiące:

7 rano - 6 całych jajek, 1 szklanka owsa, banan, shake proteinowy, multiwitamina

10.00 - burrito śniadaniowe z 2 jajami, szynka, kiełbasa, bekon, ser, placek ziemniaczany, keczup zawijany w tortilli

12:00 - Lunch (cokolwiek miałam) np. - Pierś kurczaka z brązowym ryżem

15:00 - Jogurt i orzeszki ziemne

18:00 - Koktajl proteinowy

21:00 - Kolacja - np. Stek i surówka (szpinak z oliwą i octem balsamicznym)

#3
+1
Natalie Barnett
2011-04-06 10:30:37 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Jeśli Twoim celem jest tylko przybranie na wadze na wadze, to zgadzam się, że musisz jeść więcej kalorii. Jednak wyobrażam sobie, że wolałbyś uzyskać mięśnie, a nie tłuszcz. W takim przypadku bardzo ważne jest, czy pochodzi z białka, węglowodanów czy tłuszczu.

Warto wiedzieć, ile ważysz i ile chcesz przybrać na wadze. Również jeśli ćwiczysz, wykonując ćwiczenia cardio i / lub podnosząc ciężary.

Jeśli chodzi o dietę ... Kurczak, masło orzechowe, pieczeń wołowa, ser i kokos nie są zamienne. Kurczak i pieczeń wołowa to białka. Masło orzechowe, kokos i ser to tłuszcze. Pieczywo ciemne nie jest najlepszym źródłem węglowodanów. Sugerowałbym zamiast tego brązowy ryż i / lub słodkie ziemniaki. Sugeruję spożywanie białka do każdego posiłku, aby uzyskać beztłuszczową masę ciała.



To pytanie i odpowiedź zostało automatycznie przetłumaczone z języka angielskiego.Oryginalna treść jest dostępna na stackexchange, za co dziękujemy za licencję cc by-sa 2.0, w ramach której jest rozpowszechniana.
Loading...