Pytanie:
jakie są najlepsze techniki powrotu do formy
leora
2011-05-02 06:51:01 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Niedawno doznałem kontuzji, która uniemożliwiła mi pracę przez kilka miesięcy. Teraz, gdy jestem uzdrowiony, ciężko jest mi zmotywować się do powrotu na siłownię, aby poćwiczyć (ponieważ nie jest to nawyk itp.). chciałem uzyskać rekomendacje dotyczące najlepszego sposobu na zmotywowanie się do powrotu do formy.

Cztery odpowiedzi:
#1
+8
jmort253
2011-05-02 10:48:44 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Sugeruję, aby zacząć powoli i nie przesadzać. Wyznacz bardzo małe, osiągalne cele, które możesz mierzyć co tydzień.

Na przykład możesz zacząć od codziennego chodzenia na spacer w czasie przerwy w pracy, a także uzupełnić spacer o rozciąganie. Trzymaj się tego przez ponad trzy tygodnie (aby stało się to nawykiem), a następnie dodaj coś innego do listy, na przykład bieg lub podnoszenie ciężarów.

Możesz również zapisać się na zajęcia pod adresem lokalna siłownia lub ośrodek kultury. Regularny harmonogram i społeczne / grupowe aspekty środowiska klasowego mogą pomóc Ci utrzymać motywację, a także zapewnić miejsce, w którym musisz być.

W mojej lokalnej siłowni wiosną, latem i jesienią organizuje się bootcamp i poważnie rozważam podjęcie tego samodzielnie, ponieważ mam problemy z utrzymaniem regularności na mojej siłowni.

Przebywanie z podobnie myślącymi ludźmi zdecydowanie motywuje. Esp. jeśli rzucą ci wyzwanie, gdy się zwolnisz. Nie robią tego, aby być wrednym, zwykle pochodzi z dobrego miejsca.
#2
+5
Richard Rodriguez
2011-05-02 17:13:18 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Chciałbym skorzystać z tej okazji, aby ostrzec innego człowieka o tym, co się ze mną stało, gdy byłem w podobnej sytuacji.

Jak powiedziałeś, miałem długą przerwę i kiedy dostałem wracając do ćwiczeń, popełniłem ogromny błąd. chodzi o to, że moje mięśnie były nadal „silne”, zdolne do podnoszenia dużych ciężarów, ale moje stawy nie były w stanie utrzymać tych ciężarów.

Więc co się stało? Po 30 minutach ćwiczeń, kiedy doszedłem do bicepsa, zacząłem z prawie taką samą wagą, z jaką ćwiczyłem przed luką. Mój biceps był silny, więc było to dość łatwe, ale po około 8 powtórzeniach mój nadgarstek "eksplodował z bólu" i nie mogłem ćwiczyć przez kolejne 2 miesiące. Boli do dziś i myślę, że tak naprawdę nigdy nie przywrócę go do normalnego stanu.

Mam nadzieję, że to pomoże. Uważaj, ucz się na błędach innych!

Tak! (Ja też to zrobiłem !!) Kiedy wracasz na siłownię, możesz zacząć z mniejszą wagą niż na początku. Nie martw się jednak, wkrótce wrócisz do normalnej wagi :)
#3
+1
csi
2011-05-03 05:38:56 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Motywacja? Określ 3 krótko- i długoterminowe powody, dla których chcesz spędzać czas na siłowni zamiast chrupać chipsy ziemniaczane na kanapie.

Zapisz te powody na papierze. Rozłóż kopie tego papieru wszędzie - lustro w łazience, na drzwiach sypialni, w samochodzie.
Przeczytaj go za każdym razem, gdy go zobaczysz, i PRZEJDŹ NA SIŁOWNIĘ.

Na siłowni zacznij powoli i stopniowo zwiększaj intensywność.

Oto kilka wspaniałych cytatów motywacyjnych.

#4
  0
Meade Rubenstein
2011-05-02 19:54:31 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Motywacja jest trudna ..... co zmotywowało Cię przed rzuceniem palenia? i czy ten cel (e) się zmienił? Każdy ma inną motywację, ja lubię zapisywać swoje cele i wizualizować, do czego zmierzam. Niektórych motywuje bycie w grupach (towarzyskich), innym oglądanie filmów (spróbuj filmu Rocky). Sprowadza się to do tego, że łatwo jest czegoś nie robić lub wymyślić powód - przekręć to, po prostu zrób to i jeśli nie możesz wymyślić 5 dobrych powodów, aby tego nie robić, kontynuuj. Uczyń z tego rutynę, az czasem nawet o tym nie myślisz.



To pytanie i odpowiedź zostało automatycznie przetłumaczone z języka angielskiego.Oryginalna treść jest dostępna na stackexchange, za co dziękujemy za licencję cc by-sa 3.0, w ramach której jest rozpowszechniana.
Loading...