Pytanie:
Rozwijanie powolnego przejścia w mięśniach
silasdavis
2011-04-12 16:31:47 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Pracuję nad rozwojem muscle-up: http://www.beastskills.com/tutorials/tutorials/53.

Potrafię wykonać muscle-up z dużą prędkością, ale pracuję nad tym, aby przejście z podciągania do zanurzenia było tak wolne, jak to tylko możliwe, bez polegania na pędu generowanym we wcześniejszych etapach przyciągania.

Wykonując wspomagane podciąganie z ' proste ramiona ”(otwarty łokieć) Potrafię zasymulować ruch powolnego przechodzenia w opadającą fazę ruchu. Mogę unieść się na prostej ręce i powoli podciągnąć do punktu, w którym moje łokcie są na poziomie moich dłoni z około -26 kg wspomagania, przy masie ciała 72 kg. Moje standardowe podciągnięcia są dość silne, ale nie biorę mnie tak wysoko, jak myślę, że jest to konieczne do powolnego wykonywania mięśni.

Jaki jest najskuteczniejszy sposób na rozwinięcie niezbędnej siły na szczycie podciągania ?

Czuję, że korzyści płynące z wykonywania standardowych podciągnięć maleją pod względem rozwijania siły w tym zakresie ruchu.

Czy powinienem:

  • Ćwicz mięśnie z dużą prędkością bez pomocy, wykorzystując pęd do przejścia?
  • Podciągaj się na prostą rękę z pomocą (a jeśli tak, do jakiej progresji powinienem dążyć, np. trzymanie statyczne, zmniejszona pomoc) ?
  • Buduj siłę za pomocą innych ruchów (np. pull down)?

Nie jestem do końca pewien, jakie grupy mięśni są zaangażowane podczas powolnej zmiany. Wydaje mi się, że moje bicepsy i triceps są zaangażowane w sposób antagonistyczny, aby utrzymać rękę prosto, a niektóre mięśnie pod pachą i po bokach klatki piersiowej są napięte podczas wykonywania ruchu.

Podejrzewam różnorodne ćwiczenia w koniunkcja będzie przydatna, aby to poprawić.

Mówiąc „z prędkością” masz na myśli kipping?
Jakaś aktualizacja, czy udało ci się to zrobić? Byłbym zainteresowany, gdyby rady Grega zadziałały (chociaż podejrzewam, że zadziałały)? Myślę też, że robienie podciągnięć mostka (dotykaj klatką piersiową do drążka) byłoby przydatne w pracy nad mięśniami, chociaż nie jestem pewien, czy pomogłoby to w szczególności w przejściu.
Dwa odpowiedzi:
#1
+5
G__
2011-04-12 18:28:42 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Zawsze wierzę w trenowanie umiejętności poprzez ćwiczenie tej umiejętności lub tak blisko, jak to tylko możliwe, zamiast czegoś innego, co wydaje się komplementarne. Z pewnością przejście od pull-up do dip jest najtrudniejszą częścią muscle-up i uważam, że jest to przynajmniej tyle samo techniki, co siły: kiedy uczyłem się mięśni, stwierdziłem, że jestem w stanie uzyskać raczej nagle, gdy coś „kliknęło” na temat przejścia, zamiast stopniowo zbliżać się coraz bardziej, gdy stawałem się silniejszy.

Sugerowałbym więc robienie ich tak, jak możesz - na razie szybko - i staram się tylko skupić na stopniowym zwalnianiu. Nadal możesz powoli trenować to, co negatywne.

Wszystkie dobre punkty i „osiągaj dobre wyniki przy x robiąc x” to z pewnością dobra zasada praktyczna. Zastanawiam się tylko, czy w jakimś sensie marnuję czas i energię wykonując dolną część pociągnięcia i czy może mógłbym efektywniej trenować to oddzielnie.
Masz rację także co do negatywów. Mam tendencję do wpadania w mięśnie jednego ramienia nieco przed drugim, w efekcie jedno ramię wspiera przejście drugiego. Czy uważasz, że warto robić takie ćwiczenia?
Myślę, że na dłuższą metę zwykle ważna jest odpowiednia technika. Skupiłbym się na równym „popie”, nawet jeśli oznacza to, że na razie możesz zrobić ich mniej. Kiedy już opanujesz technikę, siła przejdzie przez powtórzenie.
To było dokładnie moje doświadczenie z mięśniami - przeszło od niemożności ich wykonania w ogóle do możliwości wykonania pełnego powtórzenia bez żadnych problemów
Spróbuję dziś obu twoich pomysłów i zdam raport. Drobny problem z modelem wymiany stosów i tego typu pytań jest trudny do przyjęcia odpowiedzi, ponieważ a) nie będę wiedział przez jakiś czas, b) wielokrotne odpowiedzi mogą być całkiem poprawne. Jednak dzięki, zagłosowałem za obu.
#2
+1
jamesnvc
2011-04-12 17:59:34 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Byłem w stanie przejść od niezdolności do pojedynczego wzmocnienia do 5 lub 6 w wolnym tempie, ćwicząc podciąganie na zwarciu (tj. podciąganie z rękami na tyle blisko, że można ich dotykać).

Naprawdę, czy masz jakieś przemyślenia, dlaczego to pomogło? Na podzielonym drążku widzę, że trzymanie rąk blisko siebie uniemożliwiłoby ci przebicie się przez drążek.
Myślę, że to dlatego, że ścisłe podciąganie rozwijało mięśnie, których potrzebowałem, aby przejść przez sztangę, co jest prawdopodobnie najtrudniejszą częścią; wcześniej wszystkie moje ćwiczenia były ukierunkowane na większe grupy mięśni, więc tak naprawdę nigdzie mnie nie prowadziło.


To pytanie i odpowiedź zostało automatycznie przetłumaczone z języka angielskiego.Oryginalna treść jest dostępna na stackexchange, za co dziękujemy za licencję cc by-sa 3.0, w ramach której jest rozpowszechniana.
Loading...