Pytanie:
Jak były palacz może przestać tak dużo podjadać?
JD Isaacks
2011-05-19 18:29:46 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Dużo paliłem (ponad paczkę dziennie). Nieco ponad rok temu, kiedy moja dziewczyna zaszła w ciążę, rzuciłem zimnego indyka. Od tego czasu zastąpiłem palenie przekąskami i od tego czasu przytyłem około 30 funtów.

Chcę przestać przybierać na wadze, a może nawet trochę stracić. Ja też nie jestem zbyt aktywny, cały dzień pracuję przy komputerze i nie robię dużo w nocy. Nie jestem leniwy, po prostu nie ma nic do roboty w tym małym miasteczku, a opieka nad dzieckiem również zajmuje dużo czasu.

Chcę zacząć ćwiczyć, nawet to po prostu pchanie spacerowicza chodząc na spacery. I robienie pompek, przysiadów itp. W domu. Nie bardzo wiesz, jak bardzo to pomoże?

Jaki byłby realistyczny plan?

Czy możesz nam podać, co obecnie podjadasz, z kilkoma przykładami standardowych posiłków?
@YYY Snacks to zazwyczaj słone produkty, takie jak frytki i dip lub suszona wołowina. Obiady to zazwyczaj pieczeń, pieczony kurczak, pizza, makaron, kukurydza, fasolka szparagowa, ziemniaki itp. Lunch to zazwyczaj fast food. Rzadko jem śniadanie. Ale piję też dużo sody.
Dziękuję za odpowiedź. Zamierzałem wpisać własną odpowiedź, ale trzy odpowiedzi w międzyczasie albo mówią to, co zamierzałem powiedzieć, albo udzieliły lepszej rady w oparciu o twoją sytuację (jak odpowiedź od innego byłego palacza). Jedyne, co dodam, to to, że zachcianki na sól i węglowodany, które najwyraźniej składają się na twoje zachcianki, mogą być zaspokojone dłużej i pełniej przez tłuszcz i białko - więc możesz rozważyć nauczenie się szybkiego przygotowania szynki lub kurczaka do skubania za worek frytek.
@YYY dzięki, tak, wszyscy podali świetne informacje. Trudno wybrać tylko jeden do oznaczenia jako zaakceptowany.
„Naukowcy twierdzą, że w końcu odkryli, dlaczego palacze mają tendencję do przybierania na wadze, kiedy rzucają nałóg. Okazuje się, że nikotyna może pobudzić komórki mózgowe, które normalnie sygnalizują ludziom, aby przestali jeść, gdy są najedzeni, donoszą naukowcy w dzisiejszym wydaniu czasopismo Science. Waga nie jest ogromna: osoby rzucające palenie przybierają średnio mniej niż 10 funtów. Teraz pytanie brzmi, czy odkrycie może przełożyć się na lepsze metody leczenia, które pomogą im rzucić palenie bez martwienia się o wagę ”. [Artykuł] (http://www.suntimes.com/mobile/5871779-463/why-smokers-gain-weight-when-they-quit-the-habit.html)
Cztery odpowiedzi:
#1
+4
Sparafusile
2011-05-19 19:12:57 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Przychodzą mi do głowy dwa proste rozwiązania Twojego problemu:

  1. Nie miej w domu przekąsek.
  2. Miej w domu tylko zdrowe przekąski (owoce, warzywa, nasiona, orzechy itp.).

Jeśli po prostu nie ma czegoś do podjadania, nie ma czegoś, co lubisz podjadać, lub nie jest coś niezdrowego możesz przestać przybierać na wadze. Niestety oznacza to, że każdy w twoim domu musi ci pomóc w osiągnięciu tego celu, ale być może twojej żonie spodoba się ten pomysł.

Jeśli chodzi o ćwiczenia, jeśli naprawdę chcesz coś zrobić, po prostu zrób to. Istnieją setki ćwiczeń z masą ciała, które można wykonać bez żadnego sprzętu:

Jakie są krótkie, 30-minutowe ćwiczenia podnoszenia masy ciała w podróży.

Możesz również uzyskać doskonały trening używając tylko prostego zestawu hantli, gdy ćwiczenia z masą ciała nie wzbudzają Twojego zainteresowania.

Na marginesie: brak snu może spowodować, że przybędziesz na wadze. Jeśli maluch nie pozwala Ci zasnąć przez całą noc, może to przyczyniać się do zwiększenia masy ciała. W tej chwili niewiele możesz z tym zrobić, ale powinieneś o tym wiedzieć.

Mogą być zdrowe, ale owoce, nasiona i orzechy zawierają dużo kalorii. Trzymaj się warzyw, jeśli nie możesz sobie pomóc. Albo zacznij [podnoszenie ciężarów] (http://stronglifts.com/stronglifts-5x5-beginner-strength-training-program/), aby zbudować trochę mięśni z całą masą, którą zyskujesz. ;)
#2
+4
user1068
2011-05-19 22:18:05 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Właśnie rzuciłem palenie miesiąc temu po 25 latach. Nie sądzę, aby eksperci od fitnessu i żywienia mieli rację, ponieważ musisz być palaczem, aby zrozumieć, co się tutaj dzieje. Przez większą część twojego życia twoje zwykłe czynności były łączone z paleniem. Więc teraz samodzielne wykonywanie tych czynności nie zaspokaja twojego nawyku. Przekąski i palenie to bardzo podobne czynności, a fizjologicznie sygnał, że musisz palić, i sygnał, że jesteś głodny, to prawie to samo - pragniesz składnika odżywczego. Problem w tym, że podjadanie nie zaspokaja głodu, ponieważ pragniesz nikotyny, a nie jedzenia.
Po wielu próbach rzucenia palenia myślę, że mogę powiedzieć, że problemem dla Ciebie jest to, że rzucasz zimnego indyka i twoje zachcianki na nikotynę zamieniły się w zachcianki na jedzenie i zacząłeś nowy nawyk. Rzuciłem palenie zastępując nikotynę i jest to o wiele łatwiejsze, ponieważ nie odczuwasz silnych zachcianek, a jedynym zadaniem, które naprawdę musisz wykonać, jest NIE PALENIE.

Jedynym sposobem na powstrzymanie nałogu to po prostu tego nie robić. Nie jest to łatwe, a teraz, kiedy nie masz do czynienia z fizycznym uzależnieniem, twój problem jest całkowicie psychiczny. Myślę, że może pomóc usłyszeć od innych uzależnionych, którzy wiedzą, przez co przechodzisz ... ale najważniejsze jest to, że musisz przestać tak dużo podjadać. Pozbądź się przekąsek, tak jak pozbyłeś się papierosów - na chwilę doprowadzi cię to do szału, ale po prostu musisz sobie z tym poradzić.

Palenie zastąpiłem czymś innym. Zobacz mój film z YouTube tutaj ...

Odstawić kofeinę! To pogarsza zachcianki!

#3
+3
Tony R
2011-05-19 21:45:31 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Chciałbym kontynuować wprowadzanie wszelkich zmian w swojej diecie powoli i stopniowo, czyli innymi słowy, NIE wprowadzać radykalnych zmian .

Możesz zacząć od udokumentowania swoich obecnych nawyków żywieniowych . Śledź swoje posiłki i kalorie, korzystając z dziennika / notatnika lub dziennika internetowego / mobilnego, takiego jak MyFitnessPal.

Przejrzyj swój dziennik po dwóch tygodniach i przyjrzyj się możliwym produktom, na które możesz kierować reklamy aby dodać, wyeliminować lub zamienić . Poświęć się wprowadzaniu tych zmian przez około 1-2 tygodnie, aż to zrozumiesz. Po upływie tego czasu sprawdź ponownie i określ kolejną serię zmian. Możesz dowolnie dostosowywać liczbę wprowadzanych zmian (tj. Więcej / mniej) w zależności od tego, jak dobrze sobie radziłeś w ostatnim okresie. Oczywiście nadal śledzisz swoje posiłki, prawda? :)

Przykłady

  • Zastąp: Zamiast podjadać chipsy ziemniaczane, zjem garść migdałów.

  • Dodaj: Będę jadł jabłko i / lub banana codziennie.

  • Wyeliminuj: Przestanę jeść podwójne cheeseburgery z Hamburgers 'R Us.

Skoncentruj się na dobrych, pełnych podstawach posiłków, czyli na śniadaniu, lunchu i kolacji. Prawidłowe odżywianie może zmniejszyć apetyt na przekąski.

Świadomość psychiczna

Jeśli łapiesz się na podjadaniu w różnych momentach dnia, spróbuj zadać sobie pytanie DLACZEGO podjadasz.

Czy jesteś znudzony, zestresowany, przygnębiony? Kiedy paliłeś, mogłeś wytworzyć nieświadome pragnienie palenia w określonych momentach lub pewne bodźce. Na przykład widziałem, jak palacze zapalali się po każdym posiłku lub za każdym razem, gdy odbierali telefon.

Kiedy uświadomisz sobie te nawyki, możesz powiedzieć sobie „NIE” i wybrać lepszą alternatywę, np. szklanka wody. Z biegiem czasu nauczysz się automatycznie wybierać przekąski, które nie zwiększą talii.

10 produktów ograniczających apetyt

Załączam listę 10 produktów Men's Health ograniczających apetyt, aby dać Ci kilka pomysłów na przekąski. Pamiętaj, że to nie jest panaceum, ale może się okazać, że podjadanie ich może sprawić, że poczujesz się mniej głodny:

Jabłka, siemię lniane, kofeina, woda, kapusta włoska, zupa z kurczaka &, Wasabi (ostra żywności), płatki owsiane, łosoś, migdały.

#4
+3
Bob
2011-05-20 00:29:27 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Polecam:

  • Śniadanie - myślę, że pomoże zrównoważyć metabolizm w ciągu dnia. Może banan lub pomarańcza i płatki śniadaniowe lub bajgiel, te są proste i łatwe. Sok.

  • Lunch - Nie fast food. Pakowanie obiadu będzie na ogół tańsze i zdrowsze. Do niektórych prac trudniej jest zapakować lunch, ale sałatki z oddzielnym dressingiem dobrze pasują do plastikowych pojemników. Nie jest to sałatka z królika dla dzieci, ale 1-funtowa sałatka dla mężczyzn z migdałami, żurawiną, odrobiną sera, szpinakiem, a nie lodem, czerwoną / pomarańczową / żółtą papryką, plasterkami mandarynki itp. Kanapka z chudym mięsem, taka jak indyk, też jest całkiem dobra. Dorzuć jabłko, może trochę tych zdrowych chipsów.

  • Przekąski - kupowałem duże paczki żurawiny i surowe, niesolone migdały, wrzucałem je do małej szklanki i przekąskę na tym. Twizzlers z czerwonej lukrecji są dobre. Wydaje mi się, że nie ma cukru lub ma niską zawartość cukru.

  • Napoje gazowane / napoje gazowane / cukier - Twoje ciało spala ten cukier, zanim spali inne substancje w organizmie. Wypij trochę wody, pomoże to również w metabolizmie. Jeśli pijesz dużo kawy, spróbuj napić się zielonej herbaty. Jednak nie aż tak dużo, do czego może się przyzwyczaić. Piwo? Dużo węglowodanów w piwie. Deser? mniejszy rozmiar? czasami pomijasz?

  • Ćwiczenia - wszystko, co podnosi tętno. Prawdopodobnie istnieje optymalne tętno do utraty wagi ... nie wiem. Spacerowanie z wózkiem to świetny początek. Jeśli jest mały sklep spożywczy, możesz często chodzić tam, aby dobrze zaopatrzyć się w świeże towary. Brzmi świetnie też brzmią poranne brzuszki i pompki. Spróbuj zacząć od dwóch se. Jogging jest do dupy, ale może być skuteczny. Jazda na rowerze jest świetna, jazda na rowerze górskim to niesamowite wyzwanie. Bądź konsekwentny i spróbuj śledzić swoje postępy. Może przebiegnij pół mili w jednym kierunku, a potem z powrotem. Czas to. Zarejestruj to. Może biegnij 10 minut w jednym kierunku, a potem z powrotem. Zwróć uwagę na odległość. Zarejestruj to.

  • Palenie - gratulujemy rzucenia palenia. Próbowałem, próbowałem i próbowałem dalej, ale wciąż wracam, by mnie ugryźć.

  • Odpowiedzialność - poproś swoją dziewczynę o wsparcie. Jestem pewien, że jest zadowolona z niepalenia, prawdopodobnie też będzie zadowolona z utraty wagi. Znajdź przyjaciela lub sąsiada, którego możesz znieść, który chce ćwiczyć, biegać, jeździć na rowerze, pompować żelazko na podwórku. Rób rzeczy krok po kroku. Bądź rozważny. Nie poddawaj się.

Nie jestem dietetykiem ani osobistym trenerem. To po prostu działa dla mnie. Jeśli utkniesz lub zniechęcisz się, poproś jednego z tych specjalistów.



To pytanie i odpowiedź zostało automatycznie przetłumaczone z języka angielskiego.Oryginalna treść jest dostępna na stackexchange, za co dziękujemy za licencję cc by-sa 3.0, w ramach której jest rozpowszechniana.
Loading...