Pytanie:
Ile kalorii spalasz podczas biegania interwałowego?
Nathan Wheeler
2011-03-25 02:53:24 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Odkąd zacząłem biegać, zauważyłem, że mój apetyt niesamowicie wzrósł. Muszę wiedzieć, ile mogę zjeść, aby powstrzymać głód, pozostając pod kalorycznym spalaniem. Czy istnieje sposób obliczenia, ile kalorii spalasz podczas biegania interwałowego (bieg 2 minuty, marsz, 3 minuty itd.)?

Bardzo ciężko pracowałem, aby zrzucić znaczną wagę, a głód jest nieprzyjemny, ale nie chcę się przejadać i na pewno zacznę ponownie przybierać na wadze. Dodatkowo, zostało mi jeszcze kilka funtów do stracenia.

Po prostu byłbym cierpliwy, dopóki nie będziesz w stanie regularnie biegać na 5 km, wtedy powinieneś być znacznie powyżej minimalnego spożycia kalorii wymaganego, aby czuć się komfortowo.
Po prostu jadłem zdrowo i nie martwiłem się o kalorie. Waż się co tydzień i zobacz, co otrzymasz - poprawiaj według własnego uznania. Jeśli jesteś emocjonalnym zjadaczem, unikaj wszelkich potraw, które mogą spowodować, że będziesz nadmiernie pobłażać. Wiem, że facet jest teraz niesamowicie wysportowany i odmawia jedzenia pizzy kiedykolwiek b / c to właśnie spowodowało, że był otyły (nie gruby, ale naprawdę otyły). Rejestruj te mile!
powiązane: [Obliczanie wskaźnika spalania kalorii - badania naukowe] (http://fitness.stackexchange.com/questions/18730/calories-burn-rate-calculation-scientific-studies?lq=1)
Jeden odpowiedź:
#1
+6
Barbie
2011-03-25 04:44:30 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Aby uzyskać przyzwoite oszacowanie, oblicz całkowitą liczbę minut spędzonych na chodzeniu oraz całkowitą ilość spędzoną na biegu, a następnie pomnóż każdy z nich przez odpowiednią liczbę kalorii / minutę ( Tutaj jest strona z niektóre wykresy prędkości w funkcji wydatku energetycznego). Jeśli nie wiesz, jak szybko biegasz / chodzisz, znajdź zmierzony tor (zwykle jest to 200 lub 400 m) i sam czas. Wiele smartfonów ma wystarczająco dobry GPS, aby zapewnić również prędkość biegu.

Te obliczenia są trochę nadmiernym uproszczeniem, ponieważ wydatek energetyczny pozostanie zwiększony przez cały okres chodzenia. Jeśli chcesz włożyć w to trochę pieniędzy, weź GPS / monitor tętna. Te dobre łączą szereg czynników, aby oszacować wydatki kaloryczne. Mam starszą i chociaż GPS nie radzi sobie z byciem pod żadnym drzewem, jest to świetne narzędzie treningowe do biegania po drogach.

Myślę, że ten następny fragment jest nieistotny, ale dla kompletności : nawet korzystanie z GPS / pulsometru nie będzie uwzględniać spalanych kalorii z powodu podwyższonego metabolizmu po treningu. W tym badaniu porównano kalorie spalone podczas ciągłego biegu lub z interwałami o dużej intensywności (beztlenowej). Osoby, które wykonywały interwały o dużej intensywności, spalały około dwa razy więcej dodatkowych kalorii w ciągu dziewięciu godzin po wysiłku: 64 w porównaniu z 32 dodatkowymi kaloriami. Ponieważ wszyscy badani byli 21-letnimi mężczyznami, tych liczb prawdopodobnie nie da się uogólnić na ogólną populację, ale przynajmniej dają ci wyobrażenie o piłce nożnej.



To pytanie i odpowiedź zostało automatycznie przetłumaczone z języka angielskiego.Oryginalna treść jest dostępna na stackexchange, za co dziękujemy za licencję cc by-sa 2.0, w ramach której jest rozpowszechniana.
Loading...