Pytanie:
W odniesieniu do diety Low-Carb, dlaczego po jedzeniu odczuwam głód?
Geo
2011-06-06 04:56:12 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Drugi dzień jestem na diecie niskowęglowodanowej. Nigdy wcześniej tego nie robiłem, ale naprawdę muszę schudnąć 15 funtów, aby być na mojej idealnej wadze.

Dzisiaj zjadłem wspaniały duży lunch. (Mięso burgera z boczkiem i serem, plasterek pomidora, sałata i brokuły). Również na kolację kolejny wspaniały posiłek. (New York Strip, z rukolą, sałatą, szpinakiem i pomidorem)

Nie wiem dlaczego, ale po obu posiłkach poczułem głód. GŁODNY

Powinienem się martwić?


Znalazłem ten wątek, w którym niektórzy mówią, że przyczyną ciągłego głodu są sztuczne słodziki. Mówią, że niektórzy ludzie będą produkować insulinę tylko za pomocą sztucznych substancji słodzących. JEŚLI tak jest w moim przypadku, zniweczyłoby to cel stosowania diety niskowęglowodanowej, prawda?

RE: sztuczne słodziki, są sprzeczne z celami Twojej diety. To, czy powstrzymują Cię od utraty wagi, zależy od innych rzeczy. Niezależnie od tego, rozumiem, że z nimi stracisz mniej niż bez.
RE: sztuczne słodziki, nie wszystkie są takie same. Coś w rodzaju stewii nie wywołuje takich samych reakcji jak aspertam czy sukraloza i wydaje się, że działało w moim przypadku, aby osłodzić rzeczy bez dodawania węglowodanów i kalorii. Niestety nie można z nim piec.
zwykle piję dużo wody podczas jedzenia.
Osiem odpowiedzi:
#1
+9
Berin Loritsch
2011-06-06 19:13:57 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Przez pierwsze kilka dni po przejściu na dietę niskowęglowodanową byłem najbardziej głodny. W każdym razie moim głównym winowajcą był fakt, że moje ciało wciąż pragnęło węglowodanów, a ja go nie podawałem. Nie zrozum mnie źle, napełniałem żołądek, aż nie mogłem już dodać jedzenia, ale nadal byłem głodny.

Twoje ciało potrzebuje do czterech dni, aby spalić całe swoje rezerwy węglowodanów w krwiobiegu, a kiedy to zrobisz, poczujesz się dobrze bez nich. Najważniejsze jest „Po prostu powiedz nie”, gdy twoje ciało dostosowuje się.

Na podstawie listy rzeczy, które jesz, zakładam, że jest to coś podobnego do diety Atkinsa (jeśli to nie ta dieta). Jeśli to prawda, celem jest wejście w ketozę , która wymaga spożywania nie więcej niż 40 gramów węglowodanów dziennie. Podczas początkowej zmiany Twoje ciało będzie wołać o węglowodany. Daj sobie sałatę, aby wypełnić żołądek i pij dużo wody. Będziesz potrzebować więcej wody, aby Twoje nerki były szczęśliwe podczas diety. Pierwsze 3-4 dni są najtrudniejsze, a potem staje się dużo łatwiejsze.

Ta rada pochodzi z mojej własnej podróży do utraty wagi.

Drugiego dnia mam mniej niż 20 gramów węglowodanów i nadal jestem głodny. Muszę przyznać, że do tej pory było lepiej niż wczoraj.
Do 4 dnia powinieneś zacząć czuć, że naprawdę możesz to zrobić. Tylko te pierwsze cztery dni są naprawdę ciężkie.
Spożywanie większej ilości tłuszczów nasyconych dobrze to osiągnie.
#2
+5
bitsoflogic
2011-06-06 15:38:45 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Kalorie !

Po prostu jesz za mało. W filiżance brokuły jest tylko około 30 kalorii, podczas gdy w filiżance tłuczonych ziemniaków jest około 210 kalorii. Przechodząc na dietę niskowęglowodanową, musisz wziąć to pod uwagę i upewnić się, że nadal otrzymujesz wystarczającą ilość jedzenia, aby się utrzymać.

Na marginesie, nie jestem pewien, jak surowa jest Twoja dieta niskowęglowodanowa, jeśli chodzi o węglowodany. Możesz rozważyć wprowadzenie „wolnych” węglowodanów, które wymagają czasu do strawienia, takich jak soczewica lub fasola. Mogą one ułatwić nadrobienie deficytu kalorii, jednocześnie nie zwiększając produkcji insuliny. Garść orzeszków ziemnych również wystarczyłaby tu i tam ...
#3
+2
Daniel Rikowski
2011-06-06 17:33:15 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Jeśli chodzi o uczucie sytości, nie ma czegoś takiego jak jeden czynnik, w rzeczywistości nie jest w 100% jasne, które czynniki prowadzą do tego uczucia, chociaż niektóre są znane.

Aby poczuć się pełnym, należy spełnić szereg czynników, im więcej, tym lepiej:

  • Wypełnienie żołądka (receptory mechaniczne w żołądku)
  • Wartości odżywcze żywności (receptory chemiczne w wątrobie i okrężnicy)
  • Uwalnianie hormonów w wyniku trawienia (insulina, leptyna, ...)
  • Inne czynniki chemiczne (krew poziom cukru)
  • Czynniki psychologiczne (smak, wielkość porcji)
  • Czynniki nieznane

Po przejściu na dietę niskowęglowodanową brak węglowodanów , który najprawdopodobniej powoduje głód: receptory w okrężnicy i wątrobie rejestrują niższe poziomy węglowodanów, a także poziom cukru we krwi nie rośnie tak szybko, jak jest do tego przyzwyczajony organizm.

Dopóki spełnione są wszystkie inne czynniki (wielkość porcji, kalorie, smak, ...), nie możesz zrobić nic innego, jak tylko czekać kilka dni, aż organizm dostosuje się do diety niskowęglowodanowej. Z moich osobistych doświadczeń wynika, że ​​trwa to 2-3 dni. Potem musiałem się zmuszać do jedzenia. (Z powodu braku apetytu)

#4
  0
Mischa Arefiev
2011-12-26 22:00:27 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Przypuszczam, że niski poziom glukozy.

Spróbuj dodać niewielkie ilości glukozy do posiłku i stopniowo zmniejszaj dawkę, ponieważ natychmiast po jedzeniu odczuwasz mniejszy głód. Pracował dla mnie.

#5
  0
hungry no more
2012-09-21 11:01:51 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Paleo uprawiałam przez cały miesiąc i nigdy w życiu nie czułam się tak głodna. Głód nigdy nie minął, aż raz musiałem opuścić posiłek w pracowity dzień, a potem byłem tak zamglony, że nie mogłem funkcjonować. To nie w porządku, gdy tylko zjadłem normalny posiłek zawierający trochę ziaren (brązowy ryż) w końcu poczułem się lepiej i znów mogłem jasno myśleć.

Cześć, dobrze, że podzieliłeś się swoimi doświadczeniami. Jednak pytanie brzmi, czy dana osoba powinna się martwić.
#6
  0
Cathy
2015-11-11 02:30:44 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Myślę, że to normalne, gdy twoje ciało się dostosowuje. Stosuję również dietę niskowęglowodanową. Uważam, że czasami, jeśli mam trochę mrożonej wody źródlanej z dodatkiem limonki lub cytryny, może to naprawdę pomóc. W soku otrzymujesz odrobinę węglowodanów, które mogą zaspokoić Twoje zachcianki, a także wodę, która nawilża i na chwilę syci. Jeśli to nie zadziała, mam jabłko, a nawet ciasto owsiane lub krakersy o wysokiej zawartości błonnika z masłem orzechowym bez cukru. Myślę, że lepiej jest zmniejszyć głód lub zachcianki na węglowodany, kiedy przyzwyczajam się do diety, niż poddawać się, ponieważ jest zbyt trudna. Lub możesz po prostu chcieć działać, aż twoje ciało się dostosuje.

#7
-1
Bridget Lane
2015-02-18 08:09:54 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Czwarty (a może szósty raz) jestem na diecie niskowęglowodanowej i cały czas czuję głód, a zwłaszcza po jedzeniu. Myślę, że to dlatego, że twoje ciało spala tłuszcz w szybszym tempie niż normalnie, więc masz wrażenie, że nie jesz wystarczającej ilości kalorii.

#8
-2
Janice
2011-12-26 16:30:30 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Wow - zdecydowanie za dużo węglowodanów, szczególnie na wczesnych etapach. Jeśli wypychasz mnóstwo zielonych warzyw itp., Są one tak samo złe jak chleb, makaron itp. Wytnij warzywa, owoce itp. Idź na tydzień z czystym białkiem o niskiej zawartości tłuszczu, a następnie naprzemiennie dni z czystym białkiem na białko i tylko kilka wegetariańskie dni. Pij dużo zimnej wody. Nie przesadzaj też z tłuszczem, pamiętaj, że to zawsze kalorie w porównaniu z kaloriami wydatkowanymi, ale niski poziom węglowodanów pomaga ci to osiągnąć, jedząc mniej. Ludzie, którzy jedzą duże porcje posiłku mięsnego po posiłku, nie będą, powtarzać, stracą na wadze, jest to fizycznie niemożliwe. Dlatego: licz kalorie, węglowodany i trzymaj się niskiego poziomu. I zrób trochę ćwiczeń. Nic innego nie działa i każdy, kto mówi ci coś innego, kłamie.

Głosowanie w dół: Czy możesz bardziej szczegółowo wypowiedzieć się na temat swojego twierdzenia dotyczącego zielonych warzyw? Zielone, nieskrobiowe warzywa mają zazwyczaj niską zawartość węglowodanów, na przykład brokuły: http://www.carbohydrate-counter.org/veg/search.php?cat=Broccoli&fg=1100. „Fizycznie niemożliwe” to mocne stwierdzenie i nie widzę powodu, dla którego czerpanie kalorii z mięsa prowadzi do przyrostu masy ciała. Praktyczna reguła bilansu energetycznego to rozsądny opis rzędu zerowego tego, jak działa metabolizm, ale węglowodany powodują silniejszą reakcję insulinową, co może powodować ich skłonność do magazynowania w postaci tłuszczu.
Nie sądzę, aby słuszne było stwierdzenie, że niska zawartość węglowodanów działa tylko ze względu na redukcję kalorii. Podstawą naukową jest sposób przetwarzania i przechowywania cukrów oraz ich wpływ na metabolizm.
@silasdavis Uważam, że niektóre diety o bardzo niskiej zawartości węglowodanów (np. Indukcja Atkinsa, którą, jak zakładam, zajmuje się Janice) mają tak niskie zapotrzebowanie na węglowodany, że nawet zbyt wiele warzyw może przekroczyć dzienny limit.


To pytanie i odpowiedź zostało automatycznie przetłumaczone z języka angielskiego.Oryginalna treść jest dostępna na stackexchange, za co dziękujemy za licencję cc by-sa 3.0, w ramach której jest rozpowszechniana.
Loading...