Pytanie:
30 gramów białka w ciągu 30 minut po przebudzeniu
Phantom Yoda
2011-05-31 05:55:33 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Szukam sugestii dotyczących białek, które mogę spożywać 30 gramów po przebudzeniu. Jestem wegetarianką, ale jem jajka. Nie jestem zbyt chętny do spożywania 5 gotowanych jajek z samego rana.

Zacząłem ćwiczyć (Boxing Bootcamp dwa razy w tygodniu i Mountain Biking raz w tygodniu) przez ostatnie 4 tygodnie i po wysłuchaniu Tima Ferrisa rozmowa, chciałbym spróbować.

Muszę zapytać: czy w ciągu 30 minut jest naprawdę konieczne? A może ważniejsze jest, aby była to tylko pierwsza rzecz, którą spożywasz?
Konkretna sugestia Tima Ferrisa brzmi „w ciągu 30 minut”. Podobno ma to zwiększyć utratę tłuszczu, o ile dobrze pamiętam ze względu na zwiększony metabolizm.
Osiem odpowiedzi:
#1
+8
G__
2011-05-31 06:40:29 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Koktajl z białka serwatki byłby łatwym sposobem na zdobycie białka.

#2
+7
Rune Aamodt
2011-06-01 15:20:48 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Dla mnie dobre śniadanie może składać się z 2-3 jajecznicy zmieszanej z pół puszki (~ 150g) twarożku. Dopraw go sosem tabasco i jest całkowicie jadalny, a jego przygotowanie zajmuje około 5 minut.

Inną opcją jest po prostu zjedzenie całej puszki twarożku prosto (być może zmieszanego z czymś słodkim, pomocy kool). To prawie 40 gramów samego białka.

Jeśli nie lubisz produktów mlecznych, 2-3 jajka i miska płatków owsianych na boku również zapewnią Ci 30 gramów białka. Surowy płatki owsiane może zawierać nawet 16 g / 100 g białka, a ponadto jest tani jak barszcz.

+1 za ładowanie białka z prawdziwego jedzenia. Dobrze byłoby również rozważyć edamame i tuńczyka. Istnieje również szeroki wybór zbóż wzbogaconych białkiem, takich jak http://www.wolframalpha.com/input/?i=special+k+protein+plus.
Problem z twarogiem polega na tym, że to kazeina, a nie serwatka, a częścią celu ładowania białka po przebudzeniu jest uzyskanie szybkiego przypływu białka. Twarożek IMO nie jest do tego idealny.
#3
+5
Jay
2012-01-20 08:00:24 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Zjedz puszkę tuńczyka. Biały albicore. Każda puszka zawiera 2 porcje, a każda porcja zawiera 14 gramów białka. Wrzuć tam sos ranczo i gotowe! 28 gramów to dla mnie wystarczająco blisko, ale 1 łyżka masła orzechowego wystarczyłaby;)

#4
+2
beefwalker
2012-02-29 05:05:46 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Jogurt? Koktajle z białkiem serwatkowym? CIASTECZKA WYSOKOBIAŁKOWE ??
Nie o tym mówił Tim Ferriss . Obawiam się.
Ma na myśli wysokiej jakości białko, czyli białko zwierzęce. Jeśli jesteś wegetarianinem, to myślę, że musisz zrobić wszystko, co w twojej mocy, stosując restrykcyjny system jedzenia.

Mam podobny problem, ponieważ ciężko jest mi zjeść tyle rano (tak wylądowałem tutaj, szukając wskazówek!) Więc dlaczego mam problem z powyższą żywnością ?

(1) Jogurt
Dobrze, jeśli możesz go tolerować, ale nabiał jest problemem dla większości ludzi ze względu na mleko
białka, które powodują wszelkiego rodzaju zagadnienia. Nie jesteśmy dziećmi. Nie potrzebujemy już mleka.

Wyjątkami od reguły wydają się twarde sery, ghee itp. (karmione trawą, jeśli możesz je dostać). Twaróg ma dużo białka i jest niskowęglowodanowy, więc jeśli chcesz schudnąć i MUSISZ spożywać nabiał, nie jest to najgorsza rzecz, jaką możesz zjeść. (i jest pyszne).

(2) Whey Protein Shakes.
Większość z nich to po prostu sprytne sposoby na wysysanie pieniędzy z głupków. Dlaczego nie jeść po prostu „jedzenia”? Jeśli musisz ich używać, wybierz izolat białka serwatkowego, który jest znacznie lepszy.

(3) Wysokobiałkowe pliki cookie
Najgłupsze. Pomysł. Zawsze . Możesz dostać swoje 30g białka na kilka z tych głupich rzeczy, ale połączysz je z ogromnymi ilościami węglowodanów i glutenu. Nie tylko całkowicie cofniesz wysiłki związane z odchudzaniem, ale ZYSKUJESZ na wadze. Ponownie, jeśli postępujesz zgodnie z protokołem Ferrissa i chcesz schudnąć , musisz unikać zbóż (w tym fałszywych ziaren, takich jak komosa ryżowa), cukrów (m.in. owoce początkowo) i większość produktów mlecznych.
Robb Wolf sugerowałby również unikanie roślin strączkowych.

W każdym razie, powodzenia i kontynuuj. Zrobiłem Slow-Carb przez 3 miesiące i schudłem 20 kg - i zrobiłem to w najbardziej przypadkowy możliwy sposób (głównie dlatego, że nie mogłem sobie pozwolić na całe jedzenie, które musiałem zjeść - szczególnie rzeczy z trawy) i bez innego ćwiczenia niż chodzenie (szybko) przez większość dni. Na zdrowie, m @

Unikaj zbóż, komosy ryżowej, owoców, większości nabiału, roślin strączkowych i białka serwatkowego? Dla wegetarianina potrzebującego wysokobiałkowej żywności, która pozostawia… co… Jajka? (Nie mówię, że się mylisz, po prostu wydaje się, że niewiele pozostawia na stole!)
Haha ... właśnie zauważyłem Twoją nazwę użytkownika / awatar. Przypuszczam, że powiedziałbyś, że to „wegetariańska” część musi dawać? : P
#5
+1
Joshua Carmody
2011-06-03 01:11:51 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Czy „wegetarianin” oznacza „bez nabiału”? Bo jogurt grecki świetnie nadaje się na poranne białko. Zwykle kupuję Blueberry Chobani. Dwa pojemniki 6 uncji dostarczą Ci 28 gramów białka i tylko 280 kalorii.

Jeśli 12 uncji jogurtu to dla Ciebie za dużo lub za nudno lub chcesz więcej węglowodanów, mogę zasugerować coś takiego:

Razem: 505 kalorii, 32 g białka

#6
  0
BMB
2012-01-29 20:39:03 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Spróbuj ciasteczek wysokobiałkowych. Titan robi jeden z 20g białka w jednym opakowaniu ciastek. Słyszałem też 30 g i zastanawiam się, czy twój rozmiar ma znaczenie. Ważę zaledwie 115 funtów, więc moje dzienne spożycie białka jest dużo niższe niż u większości ludzi.

Zastanawiam się nad innym składnikiem tych ciasteczek, mam na myśli, że w końcu nazywają się ciasteczkami.
#7
  0
Jessica
2012-09-27 21:18:54 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Spirulina. Spirulina to algi, które naturalnie rosną w rzekach Afryki i zawierają więcej białka niż mięso. Można go kupić jako proszek lub pigułkę.

Więcej białka na co? Gram, kaloria, atom, litr?
Biorąc pod uwagę wagę każdej pigułki (około 2-3 g / tabletkę), musiałbyś jeść całkiem sporo, zwłaszcza że zawierają tylko ~ 60% białka… Myślę, że może to być dość drogie.
Nie jest lepsze niż mleko lub mięso jako źródło białka i jest około 30 razy droższe. Jest nieco wyższa niż mięso w białku / 100g, ale aby uzyskać 140 gramów mięsa, trzeba zjeść około 4 uncji. Lub możesz wziąć 200 tabletek, aby uzyskać 100 gramów spiruliny przy tej samej zawartości białka. Dlaczego ludzie nie potrafią wykonywać prostej matematyki?
Druga uwaga: szukałem cen / specyfikacji i znalazłem taki, który pokazał, że spirulina ma 55 g białka / 100 g. Tak więc, aby uzyskać 30 g białka, potrzebujesz nieco więcej niż 50 g lub 25 tabletek. Stwierdza również, że zawiera 5mcg B-12 na 100g, ale nie wspomina, że ​​jest w formie obojętnej dla organizmu i mało przydatnej.
#8
  0
Christopher Walker
2012-09-28 07:54:02 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Jeśli nie lubisz jeść z samego rana, zdecydowanie rozważ to. Intermittent Fasting (IF) to świetny sposób na utratę tkanki tłuszczowej przy jednoczesnym utrzymaniu, a nawet nabieraniu mięśni.

Zdecydowanie przynajmniej wygoogluj to i przeczytaj trochę przed zapisaniem. Zajrzyj na Leangains.com i RippedBody.jp, aby zobaczyć niektóre z niesamowitych sylwetek, które ludzie mogą osiągnąć, rezygnując ze śniadania i decydując się na zwykłą czarną kawę lub herbatę.



To pytanie i odpowiedź zostało automatycznie przetłumaczone z języka angielskiego.Oryginalna treść jest dostępna na stackexchange, za co dziękujemy za licencję cc by-sa 3.0, w ramach której jest rozpowszechniana.
Loading...