Pytanie:
Dopóki wykonuję wystarczająco dużo ćwiczeń, czy można zrównoważyć skutki spożywania fast foodów?
stickman
2011-06-07 20:08:41 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Wyjaśniono mi więc, że jest to po prostu kwestia spalania większej ilości energii niż zużywa.

Powiedzmy więc, w teorii, gdybym codziennie wykonywał stosy ćwiczeń. Ale potem miałem też jeść na wynos do każdego posiłku, ale ćwiczenie, które wykonywałem, spalało więcej kalorii niż jedzenie, które jadłem.

Czy to w porządku? Czy stanowiłoby to zdrowy styl życia? Czy są jakieś negatywne konsekwencje niewłaściwego jedzenia, których nie można zneutralizować ćwiczeniami?

Nawet gdybyś mógł - czego nie możesz, zobacz poniżej - wymagałoby to spędzania godzin dziennie na ćwiczeniach. Spójrz na kalorie, które spalasz wykonując 20 minut wiosłowania i zobacz, jak niewiele to jest w porównaniu z dziennym spożyciem pokarmu. Poza tym tak dużo ćwiczeń jest prawdopodobnie niezdrowe.
^^ dokładnie. Zbyt wiele osób - w tym mnie kiedyś - myślało, że można zjeść podwójnego cheeseburgera z frytkami, a następnie spalić to wszystko biegając / chodząc kilka mil. Szokujące jest to, że prawdopodobnie spalisz tylko około 300 kalorii, co prawdopodobnie stanowi tylko 1/5 całkowitej liczby kalorii spożytych w tym posiłku.
Pięć odpowiedzi:
#1
+11
Nathan Wheeler
2011-06-07 21:10:11 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Na YouTube jest film zatytułowany „Sugar: The Bitter Truth”, wykład Roberta H. Lustiga, MD, profesora pediatrii UCSF w Oddziale Endokrynologii, który (w moim rozumieniu) oznacza, że ​​przynajmniej w kontekście przyjmowania obfitych ilości niezdrowych cukrów, takich jak sacharoza, fruktoza i syrop kukurydziany o wysokiej zawartości fruktozy, można zrównoważyć złe działanie tych cukrów, spalając je tak szybko, jak są przetwarzane w wątrobie . Z pewnością wymagałoby to jednak dużo pracy.

Jest jednak kilka problemów związanych z teorią po prostu jedzenia niezdrowego jedzenia. Fast foody rzadko zawierają wystarczającą ilość przydatnych witamin, składników odżywczych i elektrolitów, aby utrzymać zdrowe funkcjonowanie organizmu bez konieczności odbudowy tkanki mięśniowej uszkodzonej podczas treningu. Dodatkowo według About.com i kilku innych źródeł, nadmierne ćwiczenia zwiększają ryzyko kontuzji. ​​

Większość fast foodów zawiera syrop kukurydziany o wysokiej zawartości fruktozy, który hamuje mechanizm pełności organizmu, powodując, że jesz więcej, niż faktycznie potrzebujesz. Spowoduje to, że będziesz musiał ćwiczyć jeszcze więcej, aby spalić nadmiar. Nie trzeba dodawać, że potrzebujesz odpowiedniego poziomu elektrolitów. Potrzebujesz również białka, a białko powoduje, że potrzebujesz wapnia itp., Itd. Aby Twój organizm prawidłowo przetworzył jeden składnik odżywczy, zazwyczaj potrzebujesz odpowiedniego poziomu dwóch innych.

Sód, potas, wapń i magnez, wraz z wodorowęglanem (który organizm buduje z wody, którą pijesz i powietrza, którym oddychasz) są ważnymi elektrolitami. Chociaż prawdopodobnie będziesz mieć dużo sodu z niezdrowego jedzenia (prawdopodobnie wystarczy, aby spowodować problemy z zatrzymywaniem wody), jest mało prawdopodobne, że dostaniesz dużo potasu i magnezu, i prawdopodobnie nie będziesz pił dużo wody.

Tak więc, ponieważ utrzymywanie niezdrowej diety składającej się z niezdrowej żywności zapobiegnie przyjmowaniu witamin i składników odżywczych potrzebnych do odbudowy uszkodzonej tkanki, a nadmierne ćwiczenia są znanym czynnikiem prowadzącym do zwiększenia obrażeń, prawdopodobnie wydasz więcej czasu na regenerację po skrajnych bólach mięśni lub poważnych urazach, niż zamierzasz spędzić na ćwiczeniach, dzięki czemu nie spalisz nadmiaru niezdrowych cukrów w diecie fast foodów.

Ostatecznie jesteś masz zamiar radzić sobie z wieloma krótko- i długoterminowymi problemami zdrowotnymi, jedząc niezdrowe jedzenie i myśląc, że możesz to odreagować.

„Sugar: The Bitter Truth” otworzyło oczy, delikatnie mówiąc.
#2
+9
Ryan Miller
2011-06-07 21:12:02 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Niestety, nie zawsze jest to prosta arytmetyka. Tak, utrata wagi to zasadniczo spalanie większej ilości kalorii niż spożywasz. Ale ten uproszczony pogląd nie wyjaśnia złożonych zjawisk trawienia pokarmu i aktywności organizmu związanych ze spożywaniem niezdrowej żywności.

Najlepszym przykładem są napoje gazowane. Soda dietetyczna ma 0 kalorii, więc teoretycznie można by pić nieskończone porcje i nie przytyć. Jednak organizm reaguje gwałtownie na substancje słodzące zawarte w napoju gazowanym (nawet na słodziki o zerowej kaloryczności). W ciągu 20 minut od spożycia słodzonego napoju lub jedzenia gwałtownie wzrasta poziom cukru we krwi, powodując wyrzut insuliny. Twoja wątroba reaguje na to, zamieniając cukier w tłuszcz.

Chociaż myślę, że możesz schudnąć pijąc napoje dietetyczne i dużo ćwicząc, twój tłuszcz w organizmie wzrośnie, co będzie prowadzić tylko do złych wyników.

Więc TAK, możesz być jest w stanie schudnąć, wykonując po prostu obliczenia na kaloriach, ale NIE, to nie jest zdrowy styl życia, a TAK ma wiele negatywnych konsekwencji.

#3
+5
Berin Loritsch
2011-06-07 21:15:38 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Niestety nie wszystkie kalorie są takie same. Problem w tym, że organizm potrzebuje witamin, minerałów i białka. Ze względu na sposób, w jaki przygotowywane są fast foody i większość dań na wynos, wartość odżywcza jest bardzo ograniczona.

Na pewno będziesz narażony na niedożywienie, jeśli to była Twoja jedyna dieta. Nawet jeśli suplementowałeś multiwitaminę, będziesz uderzać swój organizm rodzajami żywności, które zwiększają ryzyko chorób serca (cholesterol LDL), cukrzycę lub insulinooporność (wszystkie te proste węglowodany i cukry), tłuszcze trans itp.

Krótko mówiąc, będziesz niezdrowy i gruby, jeśli nie znajdziesz miejsc na wynos, które serwują zdrowe dla Ciebie jedzenie. Tych jest niewielu. Weź to ode mnie, kogoś, kto często jadł poza domem i osiągnął szczyt 299 funtów. Odwrócenie najgorszych skutków wymagało dużo pracy, a jest jeszcze więcej do zrobienia.

#4
+1
hortstu
2014-01-17 12:12:25 UTC
view on stackexchange narkive permalink

OK, 3 świetne odpowiedzi, ale i tak dorzucę moje 2 centy.

Po pierwsze, czy możesz spalić wszystkie kalorie? Teoretycznie tak. To już zostało ustalone. Problem polega na tym, że kalorie to nie jedyne „skutki” kiepskiej diety.

Więc musisz wykonać te wszystkie dodatkowe ćwiczenia, aby spalić nadmiar kalorii. Wykonywanie zbyt dużej ilości ćwiczeń nie jest dla ciebie dobre, ponieważ ćwiczenia powodują utlenianie, ale gdybyś był profesjonalistą i zrównoważył to suplementami i wysokim spożyciem przeciwutleniaczy (dostajesz je ze zdrowej żywności), nie byłoby problem.

Więc chcesz wykonywać dodatkowe ćwiczenia, które, jak wiesz, są świetne do odprężenia, utrzymania zdrowej wagi i budowania siły mięśni i kości ... i spożywaj pokarmy, które powodują utlenianie! Chcesz więc wykonać czynność, która wywołuje niezdrowe reakcje i jeść żywność, która wywołuje niezdrowe reakcje. Pożywienie powinno przeciwdziałać negatywnym skutkom ćwiczeń, aby obie czynności były jak najbardziej korzystne.

Dieta i ćwiczenia idą w parze. Zdrowa dieta sama w sobie może nadal prowadzić do nadmiernego przyrostu masy ciała, jeśli spożywasz więcej kalorii niż spalasz. Nawet jeśli wszystkie produkty są „zdrowe!”

Mówi się tu również, że niezdrowe jedzenie jest pozbawione wartości odżywczych. Tak więc, aby uzyskać pożywienie, którego potrzebuje Twój organizm, musisz spożywać więcej, prawdopodobnie nawet więcej, niż chcesz lub jesteś skłonny, aby dostarczyć swojemu organizmowi tego, czego potrzebuje do budowy i naprawy. Całe to dodatkowe zużywanie jest analogiczne do wszystkich „dodatkowych ćwiczeń” i porównuje je z innymi maszynami ...

Wyobraź sobie, że po prostu pozwalasz swojemu samochodowi jeździć na podjeździe, gdy go nie używasz. Nie zbierasz na to żadnych mil, ale nosisz silnik. Pomyśl o swoim ciele jak o maszynie. Części zużywają się bez opieki i / lub nadmiernego użytkowania. Zamierzasz wprowadzić dodatkowe pożywienie do przewodu pokarmowego i zmusić swoje ciało do przetworzenia wszystkich bzdur przez wątrobę, nerki, żołądek, jelita, okrężnicę itp. Zmuszasz te organy do wykonywania większej ilości pracy za mniejszą nagrodę. Myślisz, że wytrzymają tak długo, jak czyjeś organy, które jedzą bardzo pożywne jedzenie?

Powodzenia. Mam nadzieję, że znajdziesz zdrową równowagę, która będzie dla Ciebie odpowiednia.

#5
  0
Jon
2016-01-09 01:32:36 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Głównie w informacjach. Brakuje jednak jednej WIELKIEJ rzeczy, jeśli podnosisz ciężary np. martwy ciąg / przysiady powyżej 100 kg co tydzień, będziesz walczyć o przybranie na wadze, bez względu na to, co jesz. Jestem w fazie budowania masy i muszę codziennie jeść 3200 kalorii, aby zyskać. Po sześciu miesiącach tego działania moja talia wzrosła o 1,5 ". Jeśli zjadłem 3000 dziennie (co robiłem przez 4 tygodnie w fazie testowej - nabrałem ZILCh!) Cardio jest do bani na spalanie kalorii. Ciężka waga? Możesz jeść, co chcesz. Moi kumple z trójboju walczą o 5000 dziennie i walczą o przybranie na wadze i nadal mają zarys brzucha i NIE, NIE są na karku !. Ssij to i zobacz facetów! Położyłem na tym tatę w wieku 62 lat, a waga spada i je, co chce i kiedy chce. Zdrowo? Nie mam pojęcia, chłopaki.

Byłoby miło, gdybyś mógł poprzeć niektóre ze swoich twierdzeń. W obecnej formie to tylko komentarz.


To pytanie i odpowiedź zostało automatycznie przetłumaczone z języka angielskiego.Oryginalna treść jest dostępna na stackexchange, za co dziękujemy za licencję cc by-sa 3.0, w ramach której jest rozpowszechniana.
Loading...