Pytanie:
problemy z przysiadem ze sztangą
eykanal
2011-05-04 06:00:38 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Jednym z aspektów, na który w książce Siła początkowa jest duży nacisk, jest to, że podczas wykonywania przysiadów nadgarstki powinny być wyprostowane (patrz punkt 3, a także nadgarstki faceta we wszystkich kreskówki na tej stronie). Mój problem polega na tym, że moje nadgarstki zawsze wyglądają jak u faceta na obrazku po prawej stronie tej strony; są poważnie supinowane. Aby je wyprostować, muszę albo (1) wysunąć ręce bardziej na zewnątrz, co powoduje ich zgięcie do wewnątrz; silne "ziewanie", jeśli chcesz, lub (2) odepchnij moje ramiona naprawdę daleko do tyłu, aż do tego stopnia, że ​​naprężysz łopatki, i zwykle po siódmym powtórzeniu moje plecy faktycznie bolą od rozciągania.

Czy ktoś wie o jakichś rozciągnięciach, nad którymi powinienem popracować, a które ułatwią to ćwiczenie? Dzięki!

Po prostu ciekawy - jeśli podczas kucania zostawisz nadgarstki w pozycji odwróconej, czy odczuwasz ból lub rozciąganie?
@matt - nie próbowałem tego, głównie z powodu złej formy; Twoje plecy mają podtrzymywać ciężar, a nie nadgarstek.
W następstwie tego ... przez około dwa tygodnie zaczynałam każdy program ze zwichnięciami barku i pracuję nad swoją formą. Teraz problemy całkowicie zniknęły.
Trzy odpowiedzi:
#1
+7
Berin Loritsch
2011-05-04 18:52:33 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Na tej stronie znajdziesz wiele praktycznych porad dotyczących rozwiązywania problemów z przysiadami. Wierz lub nie, ale artykuł, który mają na temat „Jak wyeliminować wystające jelita”, zawiera również przydatne rozciągnięcia, które pomogą Ci poprawić przyczepność do przysiadów.

Uwzględniłem oba wypady rozciąga się i zwichnięcia barku, aby ułatwić prawidłowe wykonanie formy.

Więc wypróbowałem zwichnięcia barku i bardzo pomogły. Dzięki!
Cieszę się, że mogłem pomóc. Wciąż staram się zejść wystarczająco nisko na przysiadach, więc mam trochę więcej pracy na ścięgnach.
#2
+2
Sparafusile
2011-05-04 18:29:15 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Masz tak wyrzucić łokcie, pomaga to „zablokować” sztangę na plecach i zapewnia odpowiednią formę. Jeśli czujesz ból, być może po prostu tworzysz zbyt duże napięcie. Wiem, że kiedy wykonuję pewne ćwiczenia, moje plecy są siniaczone, ponieważ nieświadomie ściskam wszystko razem.

Sugeruję, aby zdjąć ciężar z drążka i pracować nad swoją formą, aż będziesz mógł to zrobić bez żadnego niezwykły dyskomfort. Następnie powoli zwiększaj swoją wagę roboczą w tej samej formie.

Nie pytam o łokcie, pytam o nadgarstki. Utrzymywanie prostych nadgarstków podczas wykonywania przysiadów jest problemem.
Chodziło mi o to, że jeśli użycie odpowiedniej techniki rozwiązuje problem z nadgarstkiem, być może powinieneś nadal jej używać.
#3
+2
J. Win.
2011-05-07 03:04:36 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Ważne jest, aby nie podtrzymywać ciężaru rękami, ale raczej plecami. Technika, której zawsze używałem, polega na tym, aby w ogóle nie dotykać drążka dłońmi, ale raczej mieć wolne ręce z drążkiem zablokowanym z tyłu za wewnętrzny nadgarstek lub piętę dłoni.



To pytanie i odpowiedź zostało automatycznie przetłumaczone z języka angielskiego.Oryginalna treść jest dostępna na stackexchange, za co dziękujemy za licencję cc by-sa 3.0, w ramach której jest rozpowszechniana.
Loading...